Relaxează-te câteva minute înainte de a te ridica

masajPuține sunt acele activități care ne aduc însumat beneficii precum stare de bine emoțională și fizică, reducerea stresului și a tensiunii musculare, eliminarea toxinelor, creșterea nivelului de endorfine, înlăturarea oboselii mentale și fizice, înlăturarea problemelor legate de somn, scăderea anxietății și îmbunătățirea capacității de concentrare.

Masajul are acest dar.

Fiind pornit de un suferind de artrită reumatoidă pe nume Per Henrik Link, în Suedia anilor 1800, masajul clasic suedez este un masaj al întregului corp. Clientul poate indica terapeutului zonele unde dorește o atingere mai ușoară, mai fermă, sau unde nu dorește să fie atins. Terapeutul va aplica o combinație de manevre specifice masajului clasic (efleuraj, petrisaj, fricțiune, tapotament, vibrație) cu puterea și durata cele mai indicate clientului respectiv, ținând cont și de preferințele acestuia. De asemenea, se pot folosi și tehnici din alte tipuri de masaj, care se vor intercala printre manevrele masajului suedez. Un bun terapeut eclectic va ști cum să combine manevrele masajului suedez clasic cu tehnici selectate din alte tipuri de masaje pentru a crea un masaj adaptat unui anumit client.

Mișcările folosite în masajul clasic au scopul reducerii tensiunii musculare. Pe măsură ce mușchii se relaxează, creierul va primi semnale pentru a elibera anumite substanțe ce reduc stresul și produc o stare nespecifică „de bine”.

Vei ști că ai avut un maseur bun dacă, la final, va încheia cu: ”Relaxează-te câteva minute înainte de a te ridica.”

.

Sergiu Tamas

Google+ 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *